Promisiuni false din reclame care au provocat companiilor pierderi de milioane
Nutella. Nutella transforma o gustare banala intr-una exceptionala. Cu gust de ciocolata si de alune, Nutella a avut probleme in 2012 pentru ca promitea in reclame un lucru neadevarat. In toate spoturile publicitare Nuttela pretindea ca a sa crema tartinabila este foarte sanatoasa pentru copii si ca avea numeroase beneficii nutritionale, ceea ce era exact opusul informatiilor de pe eticheta. Avea zahar in exces, grasimi nesaturate si saturate. O mamica a dat in judecata compania pentru ca o facuse sa dea copilului ceva nesanatos si foarte nociv pentru dezvoltarea sa. In loc sa citeasca eticheta, femeia a crezut in ce spune reclama si a cumparat cantitati mari, compania pierzand procesul si avand pagube de 3 milioane de dolari. De asemenea, compania trebuia sa despagubeasca si pe cei care au cumparat produse intre 2008 si 2012. Dupa acest scandal Nutella a afisat pe fiecare borcan continutul de zahar si substante, la vedere.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment