Diferențe între agențiile Fortuna din cartier și agenția online

Ghicitoare: Ce au în comun agenția online Fortuna cu cele offline? Hai că nu te mai fierb: Fortuna Cashpoint, adică ghișeul unde te duci cu bani gheață și îi depui în contul online de pariuri. Altă ghicitoare: ce diferențe sunt între cele două tipuri de agenții? Îți dau câteva indicii...

Ar fi culmea să nu încep cu începutul. Ca să poți plasa un pariu online trebuie să îți deschizi mai întâi cont. Completezi un formular, alegi un instrument de plată (dacă nu recurgi la Cashpoint), depui primul depozit, îți validezi contul transmițând operatorului o copie a cărții de identitate, una a cardului (față - verso) etc. Nu s-a inventat casa de pariuri online unde să intri cu username-ul „guest” (să zicem) și să plasezi un pariu izolat.

E mult mai simplu să pariezi offline. Măcar din acest punct de vedere. Te duci la agenția stradală, completezi biletul, îl predai operatorului de la ghișeu, plătești și gata. Nu trebuie să te legitimezi decât în situații speciale. Ai grijă: legea te obligă să ai asupra ta o carte de identitate când ești într-o agenție de pariuri offline. Eu nu (mai) sunt adeptul acestui tip de pariuri din cauza comisionului. Dacă pun 2 lei pe bilet, miza este doar 1,90.

Internetul este nelimitat, spre deosebire de spațiul din agenții

O a doua diferență importantă ține de ofertă. Aici, agenția de pariuri online este pe plus. Internetul este nelimitat, în comparație cu spațiul de pe panourile agenției stradale, care „suportă” un număr fix de pagini. Dacă scriu un articol pe acest blog, mă pot întinde cât doresc atâta timp cât am de spus lucruri interesante. Dacă e să public un articol într-un ziar, trebuie să mă opresc la spațiul rezervat. E greu ca o ofertă offline să fie la fel de bogată precum una online. Nu mă refer neapărat la numărul de sporturi și la numărul de evenimente. Mă gândesc la numărul de pariuri posibile pentru un singur eveniment. De exemplu, pentru un meci de importanță medie, online găsim în medie peste 140 de opțiuni de pariu.

Nu toți clienții au acces la un calculator

Imaginează-ți ce ar însemna o ofertă similară în offline. De câți pereți ai avea nevoie să o afișezi într-o zi de weekend cu meciuri în toate campionatele importante din Europa? Este adevărat că oferta din agențiile stradale este și pe site-ul operatorului, unde îți poți face biletele „în avans”, dar presupun că nu toți clienții au acces la Internet. Iată ce opțiuni de pariu găsești în oferta offline pentru un meci important: Victorie; victorie 1. repriză; victorie 2. repriză; victorie dublă; prima repriză; a doua repriză; handicap; total goluri; total goluri în 1. repriză; total goluri a 2.repriză; număr total de goluri; în ce repriză se înscrie mai mult?; par-impar; par-impar 1. repriza; pauză sau final; Pauză/final; scor corect.

Offline-ul completează online-ul și invers

Dincolo de evenimentele din fotbal sau din alte sporturi, agențiile Fortuna online și offline se completează prin oferta de jocuri. Sunt diferențe și la acest capitol. Mai precis, în agențiile stradale poți juca la Loto sau la Turbo 6. Am numărat 23 de loterii din Europa, Australia, SUA sau Canada. Nu sunt de neglijat nici cursele de câini, care au „clienții” lor fideli. În schimb, în agențiile de cartier nu există aparatura necesară pentru poker electronic sau pentru jocuri de tip casino. Aici „salvează” situația casa de pariuri online. Eu nu sunt mare amator de jocuri de noroc în afara pariurilor, dar tot am „aruncat un ochi” în secțiunea respectivă.

Nu aduce anul ce aduce Jackpotul

Am văzut că există Ruletă, Blackjack, Slots, Hold’em și Jackpoturi ale căror acumulări de fonduri sunt afișate în timp real. Într-o zi, poate că le voi încerca. Vorba aia, nespusă încă: nu aduce anul cât aduce o clipă norocoasă la Jackpot.

No comments:

Post a Comment