Piata imobiliara din Bucuresti este una dintre cele mai active chiar si in conditiile impuse de nivelul slab de dezvoltare economica de la momentul actual datorita numarului mare de locuitori, dar si de persoane care vin sa locuiasca temporar in capitala. Atat presa de profil cat si mediile online sunt pline de anunturi imobiliare din Bucuresti de toate felurile, de la vanzari la inchirieri, chiar daca clienti pentru ofertele de vanzare se gasesc inca foarte greu. Daca segmentul de inchirieri functioneaza si a functionat inclusiv in dificila perioada 2008-2013, vanzarile de locuinte abia in ultimul an au inceput sa intre pe un trend usor ascendent.
Cum sa iti promovezi eficient imobilul
In functie de modul de prezentare a ofertei, o locuinta se poate vinde mai repede sau mai greu, inclusiv aici, in Bucuresti, unde numarul de potentiali clienti este mult mai mare fata de alte zone ale tarii.
Prezentarea ofertei trebuie sa se faca eficient si inteligent pentru a gasi potentiali clienti intr-un timp scurt:
1. Anuntul de vanzare al locuintei trebuie conceput astfel incat sa scoata in evidenta absolut toate avantajele pe care imobilul le are fata de cele similare. In acest sens este bine ca anuntul sa contina imbunatatirile pe care le are locuinta, utilitatile, mijloacele de transport, scoli, gradinite, costuri mici de intretinere, etc.
2. Pentru o buna impresie asupra potentialilor clienti este indicat ca locuinta sa fie curata si sa se vada ca este bine ingrijita. Fiecare cumparator doreste sa investeasca cat mai putin dupa achizitie.
3. Pretul de vanzare trebuie sa fie unul care sa reflecte valoarea reala a locuintei vandute, un pret prea mare indepartand din start potentialii clienti. Numarul mare de agentii imobiliare din Bucuresti pot ajuta in acest sens prin intermediul agentilor profesionisti cu care lucreaza si care pot evalua corect pretul unui imobil. Apelarea la serviciile acestora pentru vanzarea locuinte reprezinta un mare avantaj deoarece promovarea ofertei este facuta mult mai eficient si in mult mai multe medii decat se poate face in regim propriu.
4. Publicarea ofertei trebuie sa se faca in cat mai multe locuri, fiecare persoana care vede anuntul putand deveni un potential client. Publicarea anuntului in presa scrisa de profil sau postarea acestuia pe cele mai bune site-uri dedicate pietei imobiliare care contin rubrici de anunturi imobiliare din Bucuresti sunt printre cele mai eficiente modalitati de gasire a clientior intr-un timp relativ scurt.
Punerea in practica a acestor sfaturi poate face diferenta dintre a vinde repede si de a sta cu locuinta nevanduta luni de zile sau chiar ani.
No comments:
Post a Comment