Slabesti mai usor si fara efort cu dieta ketogenica

De-a lungul vietii incercam tot felul de diete pentru a slabi si a ne mentine o greutate cat mai buna a organismului. Una dintre dietele care dau rezultate si nu ne obliga sa ne infometat fara rost este si dieta ketogenica. Desi are o denumire destul de complicata, dieta este foarte simpla, se bazeaza pe grasimi din abundenta, dar si foarte putini carbohidrati. Practic obligam organismul sa foloseasca tesutul adipos pentru a produce energie si sa evite utilizarea altor surse interne. Sunt cunoscute patru tipuri de dieta ketogenica, fiecare individ alegandu-l pe cel potrivit pentru corpul sau.

Vorbim astfel de: dieta standard, putini carbohidrati, proteine moderate si grasimi multe, cam 75%, dieta clinica, in care se alterneaza meniurile ketogenice cu doua zile de aport mare de carbohidrati, raportul fiind de 5 la 2, dieta targetata, mai multi carbohidrati inainte si dupa efortul fizic, dieta cu aport ridica de proteine, 35% proteine, 60% grasimi, restul carbohidrati. Pe hartie pare complicat sa tii o asemenea dieta, dar in realitate e foarte simplu, listele cu alimente permise fiind suficient de lungi ca sa ai ce alege. Ce putem manca si folosi in timpul dietei? De la condimente, inclusiv piper, la legume verzi, rosii, ardei sau avocado, uleiuri de masline extravirgine, uleiuri de cocos, de avocado, nuci si seminte cat incapte, migdale sau seminte in, de dovleac, nuci, pana la branza, neprocesata, unt si smantana, oua, somon, ton sau fripturi si sunca, pui, vita, curcan. Pe de alta parte nu vom include in meniuri alcool, maioneze de tot felul, uleiuri vegetale foarte procesate produse dietetice, cartofi, fasole, pastai, mazare, fructe, cereale si paine, alimente foarte dulci si evident dulciurile.

Respectand dieta si urmand toate indicatiile specialistilor puteti slabi usor, procesele metabolice sunt maximizate, arderea grasimilor e puternica, apetitul se reduce foarte mult. Vom avea mai multa energie, ne vom concentra mai usor cand avem nevoie, masa musculara e pastrata intacta, dieta e ieftina, nu presupune cheltuirea banilor pe alimente si ingrediente sofisticate, colesterolul rau si total sunt mentinute la un nivel scazut. Testosteronul si hormonul de crestere sunt mentinute la un nivel ridicat, organismul reuseste sa aiba o functionare normala indiferent de perioada.

No comments:

Post a Comment