Gest socant

Ieri mergeam pe strada gindindu-ma la tot felul de lucruri, cind o femeie in virsta zimbi la vaderea mea intr-un fel ciudat (exprimind ceva intre mirare si uimire). Primul meu gest a fost sa ma controlez la pantaloni ( citeodata uitam sa ma inchei), dar, curios, eram incheiat. M-am uitat apoi intr-o oglinjoara, de pe spatele brichetei, dar totul era in regula si pe fata. De imbracat eram imbracat sobru, piesele de imbracaminte nu erau disparate, iar pantofii nu aveau nimic caraghios, care sa stirneasca zimbete. Am mers, totusi, mai de parte, incercind sa-mi scot din minte prostia aceasta, fara succes insa. Interesant mi se paru aparitia acelui zimbet zeflemitor si acasa, dar si in alte parti, mult timp dupa aceea. Ce-o fi vazut femeia aia la mine ma intreb si astazi, ros de curiozitate, dar resemnat la gindul ca n-o sa aflu niciodata.

No comments:

Post a Comment