Etape din viata

Nu mi-a placut niciodata sa ma conformez. De cand aveam vreo 12 ani am hotarat ca numai parerea mea conteaza dupa ce iau in calcul sfaturile celorlalti, si am descoperit de-a lungul timpului ca cel mai rapid mod de a invata ceva este de a face lucrul respectiv si implicit a gresi de nenumarate ori pana cand iti iese. 

Asadar, de mama nu am ascultat. Tata nu a fost prea mult in preajma asa ca parerea lui nu a contat absolut deloc, de cele mai multe ori. La calculatoare m-am priceput de cand eram un copil. Nu aveam bani de acasa asa ca am construit primul computer din bucati, si ca sa le strang a luat ceva timp. Normal, ca orice copil voiam calculator ca sa ma joc. Eram innebunit dupa orice jocuri cu masini, cu bataie sau de strategie. Sufeream atunci cand o discheta de instalare nu functiona. Puneam pasiune si atentie in toate cursele de masini, si ma concentram cu siguranta mai mult la ele decat la ecuatiile matematice pe care le aveam de rezolvat la scoala. Anii au trecut. Am absolvit un liceu de informatica si am facut apoi Cibernetica. Acum, la atatia ani de la primul meu computer si primele jocuri cu masini, am ajuns eu insumi sa ma ocup cu codarea pentru aceste tipuri de jocuri. Glumesc mereu cu prietenii mei ca eu ma joc jocuri cu masini cel mai mult, zilnic, fara distractie. Nu stiu exact cand am reusit sa transform ceva care imi facea placere in ceva care imi da dureri de ochi, cap, spate si ma face sa ma ingras pe zi ce trece mai mult. E foarte greu sa traiesti o viata sanatoasa atunci cand faci ce fac eu. 

Compania pentru care lucrez are deadline-uri precise si totul trebuie finalizat, fara greseala, la termenele stabilite. Stresul este foarte mare, munca este multa de facut, iar salariul este pe masura. Dar daca cineva m-ar intreba care este cea mai mare rasplata? Ei bine rasplata este sa vad copii, la varsta la care m-am indragostit eu de acele jocuri cu masini, fascinati de jocurile pe care le fac eu si echipa cu care lucrez. Atunci inteleg ca totul are sens si ca sunt o rotita din circuitul care asigura dezvoltarea unui copil in adult.

No comments:

Post a Comment