Prima prietena de la gradinita

La varsta de cinci anisori mi-am facut prima prietena la gradinita, intr-un loc unde m-am simtit bine. Mi-a facut placere sa stau aici si sa ma joc cu ea pana la varsta de 7 ani. A fost frumos sa fii aici si sa te joci cu papusi frumoase cu ea, mi-a placut sa ma simt in largul meu in timp ce ne jucam cu ursuleti din plus si mi-a placut felul in care ma trata ca pe cea mai buna prietena a ei.

A fost un exemplu de prietenie pentru mine si mi-a placut felul in care s-a atasat de mine si felul in care ma facea sa ma simt mereu importanta si egala ei. Ne distram bine impreuna si imi placea felul in care ne distram impreuna si modul in care ne distram impreuna in fiecare zi si cum ne plimbam de mana pe strada. A fost o persoana sociabila si prietenoasa si este cea mai buna prietena a mea inca din copilarie. Am facut multe plimbari impreuna, multe poze impreuna si am participat la multe zile onomastice impreuna si mi-a placut modul in care se comporta cu mine si cum reusea sa imi tina moralul mereu ridicat si cum ma facea sa fiu in al noulea cer in pezenta ei.

A fost cea mai buna prietena a mea si imi place orice amintire care ma leaga de ea si imi place tot ce ma inconjoara cand sunt in prezenta ei. Sunt multe amintiri care ne leaga, multe carti de desen colorate impreuna, multe povesti citite si multe papusi imbracate si dezbracate si multe amintiri care ma fac sa ma simt mult mai implinita inca din copilarie. Imi place tot ce ma leaga de ea, de amintirea ei si modul in care ne-am distrat impreuna ramane in amintirea mea mult timp dupa aceea.

A fost cea mai buna prietena a mea si sunt multe amintiri care ma leaga de ea si imi place tot ce m-a legat de ea. Este o prietena devotata si intelegatoare si imi place modul ei amuzant si prietenos de a fi, pentru a ma simti si mai legata si mai fericita in prezenta ei.

No comments:

Post a Comment