Un handbalist in clinica de recuperari

In timp ce am facut niste recuperari pentru coloana in clinica de recuperari a lui Mehedinti Decebal din Campina am avut ocazia sa cunosc un handbalist frumos si puternic, care m-a impresionat prin aspectul sau fizic, puterea de a comunica frumos si respectuos cu fiecare si prin capacitatea sa de a isi ascunde durerea provocata de un ligament distrus la genunchi.

Este o idee extrem de buna in cazul sau sa urmeze aceste recuperari deoarece profeseaza in liga 1 la handbal si trebuie neaparat sa isi recapete mobilitatea piciorului pentru a putea alerga cat mai repede si eficient in cadrul meciului de handbal. In primul rand, este extrem de important ca a reusit sa isi mentina interesul asupra acestor recuperari care ii stabilizeaza organismul, il fac mai tonifiat si mai viguros si are capacitatea de a recastiga forta de dinainte de accident. Este un om puternic, care nu dorea sa isi afiseze durerea in timp ce efectua exercitiile, desi era evident ca il jena puternic.

Operatia era recenta insa tanarul era extrem de determinat sa se recupereze rapid pentru a putea sa participe din nou la meciurile de handbal. In primul rand am fost atrasa de fata sa interesanta, blanda, cu ochi albastri si cu barba blonda si de parul care a beneficiat de o tunsoare moderna, blonda, cu o cresca si spre urechi si ceafa parul fiind mai scurt. Este o persoana relaxata, care asculta muzica buna, care se auzea putin din casti si care are rabdarea sa iti raspunda la intrebari fara a parea necuviincios. Am aflat ca are o iubita la Bucuresti pe care o viziteaza des si am avut surpriza de a il intalni in Bucuresti , in timpul unei vizite catre iubitul meu. El era cu iubita lui si mi s-a parut ca formeaza un cuplu frumos, mergea frumos, de parca nu ar fi avut nici cel mai mic defect la picior. In primul rand apreciez ambitia sa de a continua sa profeseze meseria sa, care ii va fi mai greu de profesat dupa accidentul suferit si ma bucur ca are curajul sa investeasca in sanatatea sa pentru a isi dobandi mobilitatea si forta pe care o pierduse in urma traumatismului. Din punctul meu de vedere , un om puternic ramane un om puternic, dispus sa lupe pana la capat si sunt sigura ca acesta este si cazul sau.

Va face tot posibilul sa devina la fel de ager si de bun ca handbalist ca inainte si ma bucur ca nu a fost accidentat mai grav si ca se va recupera intr-un timp scurt. Ma rog ca sansa sa fie de partea sa pentru ca este o persoana deschisa si amabila si mi-as dori sa am ocazia sa vad un meci al echipei sale, fie pe teren , fie la televizor.

No comments:

Post a Comment