Parcul de distractii cu apa fara piscina

Da, fix asa. Si eu am fost la fel de mirata cand am aflat acest lucru intr-un mod foarte trist. Respectiv am platit vreo cincizeci de lei intrarea la un parc de distractii cu apa considerat foarte fain si, ce-i drept, chiar asa si parea din filmarile de pe net, numai ca sa vad ca nu exista un loc unde te poti balaci ca tot omul! Pentru ca era o zi mult prea calduroasa ca sa fie suportabil, am stabilit impreuna cu cativa prieteni sa combinam distractia cu o portie buna de bronz si racorire.

Asa ca am optat pentru un parc de distractii cu apa care ne mai fusese tuturor recomandat pana in momentul respectiv de oameni de incredere, care stiu sa perceapa distractia corect. Am cautat locatia pe net, am vazut cateva filmulete si-am zis hai s-o facem si pe asta. Ajunsi acolo ne-am dat pe niste tobogane faine, am mancat, am stat la un cocktail oferit chiar din partea casei, pana cand am zis ca ar fi momentul sa inotam un pic. Si atunci mare ne-a fost mirarea cand nu gaseam nici o piscina! Tin sa mentionez ca parcul avea niste dimensiune relativ mari, motiv pentru care la inceput ni s-a parut normal sa nu zarim ‘oaza’ de care aveam nevoie pe canicula aceea venita din Sahara.

Dupa un ocol de vreo cinsprezece minute deja eram ametiti de caldura si am intrebat pe cineva care-i treaba. ‘Nu exista piscina aici, ce piscina sa fie?’ ne-a raspuns un paznic ca si cum asta ar fi fost cel mai normal lucru din lume, sa nu existe piscina la parc de distractii cu apa. Si asa ne-am reintors la casele noastre putin amuzati, putin dezamagiti, si cu portofelul plangand dupa cateva zeci de lei cu care probabil ne-am fi racorit mult mai bine la un strand.

No comments:

Post a Comment