Oaza mea de liniste

Fiind o fire creativa, am fost atrasa mereu, de decoratiunile interioare. Am cautat sa imi decorez intr-un mod creativ si unic apartamentul, sa caut sa imi creez un spatiu cald si primitor, un loc in care sa ma simt linistita si relaxata. Mi-am dorit nu doar o locuinta ci un loc pe care sa il numesc “acasa”.

Pentru mine conteaza ca spatiul in care traiesc sa fie in armonie, sa imi reprezinte personalitatea, sa vorbeasca pentru mine, despre cine sunt. E important sa ai un spatiu doar al tau, un loc in care poti sa evadezi din galagia ce te-nconjoara, un loc in care poti sa te asezi pe fotoliul tau preferat si pur si simplu sa respiri. Nu cred ca voi inceta vreodata sa caut noi idei si noi moduri de a-mi redecora apartamentul. E ceva ce ma intereseaza, ce ma pasioneaza, ce imi starneste interesul de fiecare data. Cand vine vorba de locuinta mea, sunt de parere ca orice detaliu conteaza. Si va spun din proprie initiativa ca orice modificare sau schimbare faci in apartamentul tau poate face o schimbare si in starea ta de spirit. Fie ca vorbim de mobilier, de culoarea peretilor, sau doar de cateva obiecte decorative noi. Am deja o lista mare de site-uri si firme ce prezinta diverse idei sau ofera servicii pentru amenajari apartamente. Asta pentru ca nu se stie niciodata cand am sa imi doresc o schimbare radicala de “look” a apartamentului in care traiesc. Daca eu imi schimb look-ul periodic, atunci nu vad de ce sa nu fac o reimprospatare a imaginii propriei locuinte. Poate la un moment dat voi dori sa modific structura apartamentului si pentru asta voi avea nevoie de ajutor de specialitate. Sau poate voi dori sa schimb gresia, faianta, sa dau o alta culoare peretilor.

E bine, sa ma informez in prealabil pentru a beneficia de niste servicii de calitate din partea firmelor ce se ocupa cu amenajari apartamente. Nu voi face niciodata compromisuri atunci cand vine vorba de locuinta in care traiesc si imi petrec o parte din viata.

No comments:

Post a Comment