Dan Negru impresionat

Dan Negru a fost profund impresionat. Motivul? Apelul primit de la Fuego. Insa, motivul acestui telefon este ceea ce l-a impresionat.
Aparent, Fuego l-a sunat pe prezentatorul TV fara sa-i ceara absolut nimic, iar Dan Negru a marturisit acest lucru pe Facebook.
“M-a sunat Fuego azi-dimineata. Am sporovait cateva minute, dupa care l-am intrebat de ce m-a sunat, cu ce sa il ajut? Cu nimic, mi-a raspuns, am sunat doar sa vad daca ti-e bine. Atat. Dupa ce am inchis, mi-am dat seama cat de stramb am ajuns. M-am dezobisnuit ca cineva sa ma sune doar ca sa ma intrebe ce mai fac… Multumesc, Paul”, a scris Dan Negru, pe pagina lui de socializare.
Atat de impresionat de gestul lui Furgo, Dan Negru si-a adus aminte de momentele in care era sunat doar pentru a fi intrebat ce mai face. Cu siguranta bucuria prezentatorului a fost mare, iar faptul ca mai exista astfel de personae care sunt dezinteresate si realmente preocupate de starea aproapelui este un lucru minunat.

No comments:

Post a Comment