Lista de cumparaturi

Abia a inceput scoala si deja am o lunga lista de cumparaturi pentru copil – mic dar costisitor, nu vreau sa ma gandesc cat va cheltui peste zece ani. Asta-i a doua lista – prima a fost inainte de inceperea cursurilor, cu rechizite si o sumedenie de maruntisuri. Nu stiam ca la cursurile primare, pentru orele de sport se cere echipament special – parca pe vremea mea nu era asa, sau m-a lovit amnezia?

Una peste alta, ii trebuie pantofi de sport, tricouri numai pentru ora de sport si trening, toate plimbate intr-un rucsac special, sa nu cumva sa se amestece cu caietele si creioanele...daca le incurca si se-ncalta cu penarul?! Asa ca am purces in cautari de echipament sportiv complet si competent, dar si frumos, pe placul micului „atlet”.

Impreuna ne-am asezat pe „vizionat” incaltaminte sport pentru copii osciland intre adidasi din piele naturala sau pantofi sport din material textil. El voia adidasi, mai colorati si mai sic. Eu incercam sa-l conving ca tenisii „blue jeans” sunt mai practici, mai usori si, uite, au inchidere cu arici, sunt mai smecheri – iar pretul foarte bun, dar asta nu i-am mai spus, sa nu ma creada zgarcita, deh...

L-am convins! Si in acelasi magazin online am gasit si hainute sport pentru copii: tricouri, un hanorac in dungi foarte practic care se asorteaza la un pantalon de trening pe masura lui si gata costumatia. A mai ramas rucsacul ala „special” de sport pe care ma gandeam sa-l caut la buticul din colt. Dar, surpriza! Tot la Pantofiorul fermecat am gasit si rucsac, practic si la pret convenabil. Daca tot fac o comanda online, mai bine sa-mi vina toate la usa, prin curier. In 2-3 zile avem echipamentul complet.

Si-am scapat si de lista asta de cumparaturi care, spre surprinderea mea, n-a fost prea costisitoare. Pana anul viitor sa nu mai aud de liste...

No comments:

Post a Comment