Fete versus baieti

Intr-o vreme mi-as fi dorit sa am baieti. Ca mama, ma refer. De ce? Simplu. Mi se parea ca pericolele sunt mult mai putine. Si cheltuielile la fel. Am sa exemplific. Baietii pot merge singuri seara in oras. Nu prea am auzit de baieti agresati sexuali sau rapiti. Mai mult baietii nu au nevoie de produse cosmetice si de o gramada de haine ca sa se simta bine. Baietii se stiu apara. Asta cred ca e de la natura. Nu prea am intalnit barbat care sa nu stie sa riposteze, daca situatia o cere.

Sa analizam si sexul opus. Fetele. Pai fata din start e neajutorata. Ea musai sa lupte de la inceput pentru atentie. De aceea au si aparut fardurile. Ca sa se poata dichisi cat mai bine in aceasta lupta. Adica, daca eu am enspe mii de cosuri si lui x ii place de mine , dar si de y, musai sa apelez la un fond de ten, la o pudra. Ati inteles, da? Plus ca noi, femeile, nu suntem prea stralucite in ale condusului. Se stie prea bine. Asa ca fetele, au mereu nevoie de protectie. Plus ca tot ele, fetele, au nevoie de haine, farduri, pantofi, ca sa fie cat mai frumoase si mai sexy.

No comments:

Post a Comment