Haosul culorilor prinse in candoarea zorilor

Am amestecat pana si culorile
ca sa-mi incante zorile! dar uite ce mi-a iesit, cand...
in miez de zi m-am poticnit!
si din rosu am facut rugina
ca sa nu mai fie lumea buna.
din verde am facut kaki
ca sa fie mai trist cerul pe timp de zi.
din bleo sau albastru
am facut un mov de luat in ras contrastul.
din rosu am facut si oranj
chiar daca el este prins intr-un dans
sau am facut portocaliu
ca sa fie soarele putin mai fistichiu.
dar din galben am facut si un crem
iar noaptea nu mai pare de multa vreme un biosistem
nici macar nu mai are harul suprem
de a duce totul la extrem.
maro sau cafeniul pamantului
a schimbat de multa vreme forma vantului.
iar unele substante viermanoase capata din cele mai triste culori furtunoase:
argintiu si auriu!
Doamne, fa o minune sa nu mai fiu!
si daca mi-a scapat ceva,
te rog eu mult,
spune-le mai bine Dumneata!

No comments:

Post a Comment