Conglomeratul LVMH sau cum luxul atrage lux

Pietele financiare europene cunosc in aceasta perioada de criza suisuri si coborasuri, momente de cumpana, insa pentru un singur nume o zi de scadere a pietei economice este inca o zi obisnuita. Intr-o perioada in care multe companii mari au stins lumina si au plecat, invinse fiind de criza, uriasul conglomerat LVMH – Moet Hennessy Louis Vuiton – isi extinde reteaua de posesiuni, si isi spoeste cu fiecare an profiturile uriase. Conglomeratul luxului cuprinde peste 60 de branduri de renume mondial, cele mai mari nume de pe piata de Bauturi, Produse de Pielarie, Parfumuri, Bijuterii, Ceasuri, iar mai nou si-a intins tentaculele si pe piata de hoteluri si restaurante.

Grupul LVMH a luat nastere in 1987, ca parteneriat intre celebra casa Louis Vuiton si producatorii de bauturi Moet Chandon si Hennessy. De atunci, conglomeratul si-a construit an de an rezistenta si imbatabilitatea pe piata produselor de lux, anexand cu fervoare orice brand dispus sa se lase achizitionat. Dintre cele mai mari nume apartinand LVMH amintesc Moet Chandom, Dom Perignon, Veuve Cliquot, Krug, Mercier, Chateau D’Iquem, Hennessy si alte 15 nume pe segmentul Vinuri si Bauturi Spirtoase, Louis Vuiton, Celine, Loewe, Kenzo, Givenchy, Marc Jacobs, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, etc pe divizia Fashion si Produse din Piele, Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo, Make Up For Ever, etc pe segmentul Parfumuri si Cosmetice, Tag Heuer, Zenit, Hublot, Chaumet, Bulgari pe divizia Ceasuri si Bijuterii. De asemenea, grupul mai detine si lantul de retail Sephora, duty free-urile DFS si Miami Cruiseline Services. Anul acesta, conglomeratul Moet Hennessy Louis Vuiton a achizitionat Hotelul St. Barth din Isle de France, un loc de vacanta foarte popular pentru bogatii lumii si pentru vedete. De asemenea, potrivit Mondo Caffe, tot pe divizia hoteluri, LVMH se mai poate lauda cu celebrul White 1921 din Saint Tropez si Cheval Blanc in Courchevel.

No comments:

Post a Comment