Cucoanele din parc

Nu vi s-a intamplat niciodata cand mergeti in parc cu copiii, sa dati peste niste doamne care au impresia ca le stiu pe toate? Astea care se baga in seama de trebuie, de nu. Eu din acest motiv evit sa merg in parc, iar daca merg imi vad de treaba mea.
 
Sunt tot felul de cucoane, care se apuca si isi dau cu parerea despre copilul tau, neintrebate. Vai, dar de ce copilul tau nu umbla inca la varsta asta? Al meu cand avea x luni, deja umbla! Nu zau, si nu facea cumva si jogging? Ma lasi? Imi venea sa le iau de ciuf si sa matur cu ele pe jos. Exista notiunea de copii diferiti. Sau ma rog, copii care se dezvolta diferit. Dar ele nu cunosc termenul asta, prin urmare, te fac pe tine sa te simti mult inferioara lor. La inceput ma enerva, dar am inceput sa le ignor. Pur si simplu nu le bag in seama. Sau mai exista si desteptele alea, care fara sa intrebe hop, se apuca sa ii dea copilul bomboane sau mai stiu eu ce chestii, fara sa intrebe daca macar manaca asa ceva. Tin minte ca o data venind de la cresa, ne-am intersectat cu o duduie, care avea o bomboana in mana. Nu pe bat. Si nici una nici doua, ma opreste si i-o intinde copilei. Pana in momentul ala, eu nu i-am dat asa ceva picei. Nu stiam daca o va putea manca sau se va ineca.
 
Degeaba am incercat eu sa ii zic la individa ca nu manca a mea copila din astea, tipa o tinea pe a ei, ca saraca pofteste si sa-i dau. Prin urmare a desfacut-o si i-a dat-o in manuta. Imi venea sa o pleznesc, nu alta. Odata ce i-a dat-o in mana copilei nu puteam sa i-o mai iau, fiindca imi facea un circ de numa. De atunci, mereu cand mai dau peste cate o persoana din asta iau eu frumos bomboana si apoi vad ce fac eu ea.

No comments:

Post a Comment